دستگاه رنگ پاش

TEHRAN POSHESH COMPANY
 

یکی از مهم ترین ابزار هایی که در فرایند های آماده سازی قطعات که در کارخانجات در بخش تولید کاربرد دارد، دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک است. دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک برای رنگ‌آمیزی خودروها، لوازم و سایر محصولات بزرگ استفاده می‌شوند. همچنین برای رنگ آمیزی سطوح کوچکتر مانند مبلمان، کابینت و… نیز می توان از این دستگاه استفاده کرد.

مزایا دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک

استفاده از دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک  مزایای متعددی نسبت به نیروی انسانی و روش دستی در رنگ‌آمیزی دارد. به همین دلیل، انتظار می‌رود که استفاده از دستگاه رنگ‌ پاش الکترواستاتیک در صنایع مختلف در آینده به طور چشم گیری افزایش یابد. در ادامه به طور مفصل مزایای استفاده از دستگاه رنگ پاش را شرح خواهیم داد:

۱. افزایش سرعت

دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک می تواند به طور قابل توجهی سریع تر از روش دستی رنگ آمیزی را انجام دهد. این امر به دلیل توانایی آن در کار مداوم و بدون نیاز به استراحت و همچنین دقت و هماهنگی بالا آن در حرکت و پاشش رنگ است.

۲. افزایش دقت و کیفیت

دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک رنگ را با دقت و ظرافت بسیار بالاتری نسبت به روش دستی اعمال می کند. این امر به دلیل عدم وجود خطای انسانی مانند لرزش دست یا خطای دید در این دستگاه است. همچنین، دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک می‌تواند الگوهای رنگی پیچیده را با دقت و ظرافت بالایی اجرا کند.

۳. کاهش ضایعات

این دستگاه رنگ را به طور دقیق و بهینه بر روی سطح مورد نظر اعمال می کند، که به نوبه خود ضایعات رنگ را به طور قابل‌توجهی کاهش می ‌دهد.

۴. کاهش هزینه‌ها

 با وجود هزینه اولیه بالا برای خرید و نصب دستگاه رنگ ‌پاش الکترواستاتیک، استفاده از آنها در درازمدت می‌تواند به دلیل افزایش راندمان، کاهش ضایعات و نیاز به نیروی انسانی کمتر، مقرون به صرفه باشد.

اجزای دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک

  • گیج تنظیم فشار
  • قالب نگهداری اسپری
  • مخزن جداکننده روغن و آب
  • پمپ قدرت

خرید دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک

خرید دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک فرایندی پیچیده و نیازمند دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک و کاربرد آن است. چنانچه قصد خرید دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت تهران پوشش است. شرکت تهران پوشش با کسب سال ها تجربه در زمینه تعمیر، راه اندازی و فروش دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

قیمت دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک

قیمت دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک به عوامل متعددی همچون برند دستگاه، ظرفیت مخزن، جنس به کار رفته برای ساخت دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک و قدرت دستگاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دستگاه رنگ پاش الکترواستاتیک با شرکت تهران پوشش تماس حاصل نمایید.