کابین رنگ

TEHRAN POSHESH COMPANY
 

دستگاه کابین رنگ به دلیل جمع آوری رنگ های معلق در هوا و بسته بودن محیط پاشش رنگ طراحی شده است، ابعاد کابین رنگ به نسبته قطعات تولید شده طراحی می‌گردد که معمولا به دو شکل کابین کانوایری و کابین دستی ساخته می شود که در کابین های کانوایری اتاقک در مسیر کانوایر قرار میگیرد و قطعه از داخل دستگاه عبور می‌کند، قیمت کابین رنگ بسته به نوع، اندازه و ویژگی های آن می‌باشد، برخی از عواملی که بر قیمت کابین رنگ پودری تأثیر می گذارند عبارتند از:

  • نوع کابین رنگ: کابین های رنگ پودری در انواع مختلفی از جمله دستی، خودکار و رباتیک موجود هستند. کابین های دستی ارزان ترین نوع هستند، در حالی که کابین های رباتیک گران ترین نوع هستند.
  • اندازه کابین رنگ: کابین های رنگ پودری در اندازه های مختلف موجود هستند. کابین های بزرگتر گران تر از کابین های کوچکتر هستند.
  • ویژگی های کابین رنگ: کابین های رنگ پودری می توانند با طیف وسیعی از ویژگی ها مانند سیستم های بازیافت پودر، سیستم های تهویه و سیستم های کنترل دما عرضه شوند. کابین هایی که دارای ویژگی های بیشتری هستند گران تر از کابین هایی هستند که ویژگی های کمتری دارند.

راه اندازی کابین رنگ

نصب و راه اندازی کابین رنگ در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول راه اندازی کابین رنگ ابتدا کابل اصلی را به برق متصل کرده و سپس سوئیچ اصلی را در حالت روشن قرار می دهید و بعد شاسی سبز رنگ را فشار دهید. در مرحله دوم راه اندازی کابین رنگ ابتدا میزان هوای ورودی به دستگاه را مشخص کرده و سپس شیلنگ مخصوص را به مخزن پودر متصل کنید. پس از انجام مراحل ذکر شده و ریختن پودر داخل مخزن دستگاه پاشش رنگ آماده کار می شود.

قیمت کابین رنگ

قیمت کابین رنگ پودری با توجه به نوع و ابعاد اتاقک کابین رنگ متغیر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کابین رنگ، ولتاژ و انرژی آن است؛ هر چه انرژی بیشتر برای ایجاد چسبندگی رنگ پودری و اتاقک صرف شود، قیمت کابین رنگ متناسب با آن افزایش می یابد. همچنین جنس ورق و ضخامت به کار رفته برای ساخت کابین رنگ تاثیر مستقیم بر روی قیمت کابین رنگ دارد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت کابین رنگ پودری با مجموعه تهران پوشش تماس حاصل نمایید.

خرید کابین رنگ

اگر قصد خرید کابین رنگ با بهترین متریال ساخت را دارید، بهترین انتخاب برای خرید از شرکت تهران پوشش است. در شرکت تهران پوشش برای ساخت کابین رنگ از ورق های فلزی ضد زنگ استفاده می شود که موجب می شود دوام بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد. شرکت تهران پوشش با بیش از سی سال تجربه در زمینه ساخت کابین رنگ توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. برای خرید کابین می توانید با کارشناسان شرکت تهران پوشش تماس گرفته و خریدی مطمئن و امن داشته باشید.

تعمیر کابین رنگ

در صورت ایجاد هرگونه مشکل برای کابین رنگ می بایست هرچه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کرده تا از ایجاد خرابی های جدی تر و در نتیجه پرداخت هزینه بیشتر جلوگیری شود. در شرکت تهران پوشش؛ برای تعمیر کابین رنگ هر کدام از قطعات جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد تا ایراد دستگاه پیدا و رفع شود.