سیستم کوره ای پخت قطعات

Tehran Poshesh Company

کوره پخت رنگ ۲۰۰ درجه

در کوره های پخت رنگ باکسی یا دستی کوره به شکل یک کانتینر و یا جعبه ی عایق شده که به نسبت نیاز ابعاد آن در طول عرض و ارتفاع متغیر می باشد که جهت رنگ آمیزی و پخت قطعات فلزی ،پلاستیک ،تفلن ،مصارف صنعتی تنش زدایی یا ای جینگ آلومینیوم و یا پخت رنگ مایع و الکترواستاتیک در ضرفیت های تولیدی پایین مورد استفاده قرار میگیرد و از لحاظ سیستم گرمایش به سه دسته تقسیم می شود :

۱. کوره های هوای گرم با مبدل حرارتی با مشعل گازی و یا گازوعیلی.
۲. کوره های گرمایشی برنری که در آن به جای هوای گرم از شعله مستقیم برنر داخل کوره استفاده می گردد.
۳. کوره های المنتی و یا ذوب فلزات هستند که در آنها از عایق های دما بالا مانند آجر نسوز و یا برد سرامیکی استفاده می شود که معمولا با گرمایش المنت مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل‌های موجود باکس U شکل تونلی

مدل‌های موجود کوره‌های باکس برنری مبدل دار

کوره پخت لعاب ۸۰۰ درجه (باکس و یو شکل)

کوره های لعاب جهت پخت روکش لعاب روی فلزات و ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد که معمولا این مدل کوره ها با عایق آجر نسوز و برد های سرامیکی و ورق استیل ساخته می شود که دمای ۸۰۰ درجه را متحمل می شود ابعاد این مدل کوره ها که معمولا به صورت باکس می باشد به صورت لیتری محاسبه می گردد و بسیار گران قیمت هستند و جت سیستم گرمایش آن از مشعل های گاز و گازوعیلی و مازوت استفاده می شود.

مدل‌های موجود باکس  U شکل

 

کوره پخت تفلن ۴۰۰ درجه (باکس)

کوره هایی با دمای ۴۰۰ درجه باکس معمولا جهت پخت مواد تفلن که اکثرا برای پخت ظروف آشپزخانه قرار می گیرند در ابعاد ۱ الی ۶ متر و به نسبت تعداد قطعات تولیدی و سفارش مشتری مورد استفاده قرار میگیرد که معمولا این مدل کوره ها دارای استیل هوای گرم با استیل نسوز ساخته می شود.

مدل‌های موجود باکس U شکل تونلی

 

 

کوره یو شکل

معمولا جهت پخت قطعات کوچک و با طول کمتر از ۲ متر و جهت سالن های کوچک به صورت رفت و برگشت مورد استفاده قرار میگیرند.

استعلام قیمت واطلاعات بیشتر